نامگذاری مدرسه ای که کیان پیرفلک ‌در آن درس می خواند به نام او

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از نامگذاری مدرسه محل تحصیل کیان پیرفلک به نام او خبر داد.

نامگذاری مدرسه ای که کیان پیرفلک ‌در آن درس می خواند به نام او
کد خبر: 583171
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۸ ۱۸:۰۹:۵۹

مسعود حمیدی‌نژاد اظهار داشت: به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش امروز در ایذه حضور یافته و با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز ایذه، و نیز بازدید از مدرسه شهید سپهرمقصودی و هم از مدرسه فرهنگیان 2 مدرسه شهیدکیان پیرفلک، دیدار و گفت و گو با معلمان و همکلاسی‌های شهید پیرفلک داشتیم.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به حضور در مدرسه کیان پیرفلک در ایذه افزود: مقرر شده ‌مدرسه فرهنگیان 2 که محل تحصیل شهید کیان پیرفلک بوده ‌به نام این شهید نامگذاری ‌شود.

حمیدی‌نژاد افزود: باتوجه به علاقه کیان به کارهای دست ساز و روباتیک مقرر شد جشنواره دست سازه‌های دانش‌آموزی گرامیداشت این شهید در شهرستان ایذه مقطع ابتدایی از 1 تا 25 آذرماه برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به دیدار و گفت وگو با مادر شهید کیان پیرفلک گفت: مادر این شهید همکار فرهنگی ما هستند. من با همکارهای این مادر شهید صبحت کردم همه‌ی همکاران این مادرشهید معتقد بودند مادر شهید کیان پیرفلک معلم دلسوزی است.

وی در ادامه گفت: مادر شهید کیان پیرفلک بیان کردند گوشی همراهشان در دستشان نیست و برخی‌ها دارند از اسم من سواستفاده می‌کنند.

حمیدی نژاد در ادامه به صبحت‌های خود با مادرشهیدکیان پیرفلک اشاره کرد و گفت: این مادر شهید گفتند من کیان را شهید ملی می‌دانم.

وی گفت: در منطقه شهید مقصودی با توجه به تراکم جمعیت و شرایط دانش‌آموزان قول پیگیری داده شد تا در اولین فرصت مدرسه‌ای به نام شهید مقصودی کلنگ‌زنی کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها