کد خبر: 580816
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۰۹:۱۸:۵۲
| |

نام شهرک اکباتان تغییر می‌کند؟

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت که این شورا نمی‌تواند در تغییر اسم شهرک‌ها ورود کند.

نام شهرک اکباتان تغییر می‌کند؟
کد خبر: 580816
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۰۹:۱۸:۵۲

پرویز سروری، نائب رئیس شورای شهر تهران در خصوص شایعاتی مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان گفت که سخنگوی شورای شهر تهران در مصاحبه ابتدایی خود تاکید داشته که تغییر نام شهرک ها در اختیار هیئت امناست و آنها در این زمینه تصمیم گیر هستند و اصلاً نگفته است که قرار است نام این شهر تغییر کند.

به گزارش فارس، وی در ادامه در واکنش به توییت عباس عبدی مبنی بر تغییر نام اکباتان از سوی سخنگوی شورای شهر گفت: اینها به قدری در دروغ و فریب غرق شدند که دیگر وقت نمی کنند مصاحبه را بخوانند نمیدانم این کار عامدانه است یا خیر؟ در  مصاحبه آمده است که قرار نیست تغییری صورت بگیرد اما ما خیابانی را در تهران به نام شهید آرمان علی وردی خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: در دوره پنجم شورای شهر که معروف به شورای نامگذاری بود؛ بیشترین کار فقط تغییر نام بود اما در این دوره تمرکز مدیریت شهری بر روی افتتاحیه ها و تکمیل پروژه هاست و شنبه های افتخار امید را داریم و در هر شنبه کلی پروژه در تهران افتتاح می‌شود و حالا  عباس عبدی یکی از حامیان شورای پنجم  آمده و در مورد خبری که نخوانده اظهار نظر می کند. دست پخت این افراد در دوره قبل مدیریت شهری  توقف خدمت در شهر بود . لطفا بروید ابتدا  مصاحبه‌ را دقیق بخوانید بعد توییت بزنید.

وی تاکید کرد: این آقایان باید دستشان در دست ملت باشد نه در دست دشمنان و این موضوع باعث تاسف است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها