کد خبر: 580327
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۰:۰۵:۲۴
| |

آغاز بارش باران در ۲۴ استان

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز و آغاز بارش باران در ۲۴ استان و افزایش ارتفاعات امواج در سواحل شمالی و جنوبی خبر داد.

آغاز بارش باران در ۲۴ استان
کد خبر: 580327
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۰:۰۵:۲۴

 بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور برای استان‌های کردستان، کرمانشاه،‌ ایلام، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی،‌ همدان،‌ مرکزی، قم، لرستان، شمال خوزستان،‌ ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سه‌شنبه فعالیت سامانه بارشی در مناطق غرب، جنوب غرب، مرکزی،‌ ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و به‌تدریج سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه در مناطق جنوب غرب،‌ مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور و پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکرشده در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور در استان‌های بوشهر، فارس و کرمان رگبار،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها