کد خبر: 580042
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۱۲:۱۲:۵۹
| |

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران:

شهرداری مسئول آلودگی هوا نیست

محمد آقامیری اظهار کرد: در مسئله آلودگی هوا مسئولیت اصلی با شهرداری تهران نیست.

شهرداری مسئول آلودگی هوا نیست
کد خبر: 580042
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۱۲:۱۲:۵۹

محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اینکه شهرداری بیشتر بر موضوعاتی مانند جمع‌آوری کودکان کار و خیابان، معتادان متجاهر تمرکز کرده است، در حالی که به کاهش آلودگی هوا و ترافیک و ایمن‌سازی مدارس و بیمارستان‌ها کمتر توجه می‌کند، گفت: در مسئله آلودگی هوا مسئولیت اصلی با شهرداری تهران نیست. ۲۵ سازمان در کاهش آلودگی هوای تهران مسئولیت دارند که یکی از آن‌ها شهرداری تهران است.

به گزارش ایلنا، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ساماندهی کودکان کار و خیابان و معتادان متجاهر بر عهده بهزیستی و نیروی انتظامی است، اما به دلیل اینکه ظرفیت‌های جمع آوری و بازپروری ندارند به تنهایی از عهده کار برنمی‌آیند. شهرداری ظرفیت لازم را دارد و مسئولیت اجتماعی هم برعهده دارد و از همین‌رو در این زمینه کمک می‌کند.

آقامیری با بیان اینکه شهرداری تهران برای هر کدام از وظایف خود قرارگاه جداگانه‌ای تشکیل و از افراد متخصص در این قرارگاه‌ها استفاده می‌کند، گفت: تمرکز شهرداری هم بر این است که در هر حوزه از نیروهای متخصص برای رسیدن به نتایج بهتر استفاده کند. شهرداری همه حوزه‌ها را فعال کرده و هیچ کاری را تعطیل نکرده است و هدف خدمت‌رسانی به مردم است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها