کد خبر: 577298
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۶:۴۰:۴۴
| |

انتقاد از صداوسیما در روزنامه سپاه؛ از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شوید؟

جوان نوشت: این برای اولین‌بار نیست که آنتن زنده تلویزیون مورد هجوم قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد صداوسیما نتوانسته است امنیت پخش را تأمین کند.

انتقاد از صداوسیما در روزنامه سپاه؛ از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شوید؟
کد خبر: 577298
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۶:۴۰:۴۴

روزنامه جوان با انتخاب تیتر «وقتی صداوسیما از یک سوراخ چند باز گزیده می‌شود» از این سازمان بابت هک شدن اخیر انتقاد کرد و خطاب به مدیرانش گفت از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شوید و چرا درباره اتفاقی که افتاده اطلاع‌رسانی نمی‌کنید. 

به گزارش جوان، شامگاه روز ۱۶ مهر، در زمان پخش اخبار تلویزیونی برای چند لحظه پخش خبر قطع و تصاویر موهنی از آنتن تلویزیون پخش شد. واکنش صداوسیما به این اتفاق هنوز در حد همان چهره متعجب گوینده پخش خبری متوقف مانده‌است. 

با وجود اینکه این برای اولین‌بار نیست که آنتن زنده تلویزیون مورد هجوم قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد صداوسیما نتوانسته است امنیت پخش را تأمین کند. در عوض در یک خود سانسوری آشکار، هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در خصوص این اتفاق منتشر نمی‌شود، خبرگزاری صداوسیما و باشگاه خبرنگاران جوان هم ترجیح داده‌اند درباره هر چیزی بنویسند، غیر از ماجرای اتفاقی که در بخش خبری افتاده‌است.

هر چند اخلال در تصاویر پخش زنده صداوسیما را باید ناشی از استیصال ضد انقلاب و شکست پروژه آشوب در کشور دانست، اما پس از دو بار پخش تصاویر موهن از پخش صداوسیما به فاصله چند ماه علامت سؤالی جدی در برابر خونسردی و انفعال از آسیب‌پذیری صداوسیما در مقابل هک یا نفوذ ایجاد کرده‌است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها