کد خبر: 576865
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۲:۰۱:۲۶
| |

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس:

برخی از اجرای سند 2030 خجالت نمی‌کشند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از گفتن اجرای سند ۲۰۳۰ خجالت نمی‌کشند، گفت: از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نباید خجالت بکشیم بلکه باید با افتخار به صورت کامل اجرا کنیم.

برخی از اجرای سند 2030 خجالت نمی‌کشند
کد خبر: 576865
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۱۲:۰۱:۲۶

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس در آئین افتتاح چندین طرح آموزشی در شهرستان دنا یکی از مولفه‌های مهم برای کشور را ساختن آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: اگر آموزش و پرورش را نسازیم حتما بدانید در آینده با مشکلات عدیده‌ای روبه رو خواهیم شد.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه برخی از گفتن اجرای سند 2030 خجالت نمی‌کشند، ادامه داد: سند بنیادین تحول باید شکل بگیرد ما نباید خجالت بکشیم و باید به صورت جدی آن را مد نظر قرار دهیم.

نیکزاد با بیان اینکه ما هر کجا می‌رویم صحبت از سیمان، گچ و ساختمان است، خاطرنشان کرد: خاتمی رئیس جمهور بود سال 76 آمد استان اردبیل و اجازه دادند سه مدیر فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و فرمانده سپاه استان صحبت کنند که هر سه عزیز از مسائل و کمبودها در حوزه ساخت و ساز حرف زدند و آن روز متاسفم شدم که هر سه عزیز از کار عمرانی، سنگ و سیمان حرف زدند ولی از مشکلات بنیادین و‌ محتوایی سخن به میان نیاوردند.

وی تاکید کرد: ما باید حتما مدرسه کانکسی را جمع کنیم ولی این را هم باید بگوییم که کسانی را که تحویل گرفته‌ایم 12 سال دیگر چگونه باید تحویل دهیم و باید بدانیم چرا حضرت آقا دغدغه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را دارد و راضی نیست.

نیکزاد تصریح کرد: اینکه چرا افرادی خاص در دانشگاه رتبه‌های خوب در کنکور کسب کرده و یا دانش آموزان برخی مدارس خاص در کنکور قبول می‌شوند و چرا رفتن به سمت یک رشته خاص در دانشگاه مشتری زیاد دارد، باید بررسی شود.

وی با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی در کشور، یادآپر شد: آرمان‌های الهی و انسانی انقلاب اسلامی را عمل نمی‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها