مهدی چمران:

دولت هنوز مبلغی بابت خرید واگن مترو پرداخت نکرده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: دولت هنوز مبلغی بابت خرید واگن مترو پرداخت نکرده است.

دولت هنوز مبلغی بابت خرید واگن مترو پرداخت نکرده است
کد خبر: 576545
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ۱۰:۲۰:۵۵

مهدی چمران درباره نوسازی و خرید واگن‌های مترو توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا، چمران گفت: مقداری از مبلغ خرید واگن های مترو باید پیش پرداخت می‌شد که دولت پرداخت آن را بر عهده گرفت، اما هنوز مبلغی پرداخت نکرده است. مقدمات کار انجام شده و بانک ها همکاری های خوبی را در این زمینه داشته‌اند. پیش از این پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و تمام ظرفیت ها را به کار می گیریم که واگن مورد نیاز در داخل کشور تامین شود اما مابقی آن نیز باید از خارج کشور وارد شود.

مهدی چمران همچنین با بیان اینکه امیدواریم با ظهور امام زمان (عج) ظلم جهانی و حق کشی ها در سرتاسر جهان پایان یابد، اظهار کرد: روز ۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی است که به ویژه در این ایام مظلوم واقع شدند و از هر جهت به آن تاختند، اما تلاش کرده وظیفه خود را با رعایت شرایط کامل انسانی، دوستی، برادری و صمیمیت انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از نیروهای نظامی و انتظامی ابراز امیدواری کرد که برنامه های آگاه سازی برای معرفی هرچه بیشتر نیروی انتظامی صورت بگیرد و این نهاد با قدرت و صلابت کار خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز گذشته خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری آشکار و با قدرت و صلابت و همچنین روشنگری، بیانات خود را مطرح کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها