کد خبر: 576036
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۰۸:۵۳:۱۹
| |

سخنگوی وزارت بهداشت:

۹۵ درصد دانش‌آموزان دبیرستانی واکسن نوبت اول را زده‌اند

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیش از ۹۵ درصد دانش‌آموزان دبیرستانی واکسن نوبت اول را دریافت کرده‌اند.

۹۵ درصد دانش‌آموزان دبیرستانی واکسن نوبت اول را زده‌اند
کد خبر: 576036
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۰۸:۵۳:۱۹

 سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از واکسیناسیون نوبت اول بیش از ۹۵ درصد دانش‌آموزان دبیرستانی و واکسیناسیون نوبت دوم بیش از ۸۳ درصد این دانش آموزان خبر داد.

به گزارش ایرنا، پدرام پاک آیین افزود: ۲۶.۵ درصد گروه سنی پنج تا ۱۲ سال، نوبت اول و ۱۴.۵ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: ۲۶.۵ درصد از گروه سنی پنج تا ۱۲ ساله که بخش عمده آنها را دانش‌آموزان مقطع دبستان و پیش دبستانی تشکیل می‌دهند، واکسن نوبت اول و ۱۴.۵ درصد این گروه، نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

پاک آیین اضافه کرد: همچنین ۹۵.۹ درصد نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله که غالبا دانش آموزان مقطع متوسطه هستند، نوبت اول و ۸۳.۷ درصد آنها نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد کل جمعیت کودکان ۵ تا ۱۲ ساله کشور را ۹ میلیون و ۸۳۰ هزار نفر و تعداد نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله را هفت میلیون و ۱۱۰ هزار نفر عنوان کرد و از خانواده‌ها خواست نسبت به تکمیل واکسیناسیون فرزندان خود اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها