کلانتری زاهدان توسط افراد ناشناس به رگبار بسته شد

ظهر امروز افرادی ناشناس در حمله مسلحانه به کلانتری 16 زاهدان حمله کرده و آنجا را به رگبار بستند.

کلانتری زاهدان توسط افراد ناشناس به رگبار بسته شد
کد خبر: 575955
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۸ ۱۶:۱۲:۳۱

ظهر امروز افراد مسلح ناشناسی به کلانتری 16 زاهدان حمله کرده و آن را به رگبار بستند. در این تعدادی از عابرین و ماموران کلانتری مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، شورای تامین استان سیستان و بلوچستان در پی این حادثه اطلاعیه ای صادر کرد که می خوانید:

افرادی که ساعتی پیش قصد داشتند با تیراندازی اوضاع شهر را ناامن کنند با هوشیاری و واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل گردیده است.

از مردم می خواهیم ضمن حفظ آرامش خود از نزدیک شدن به اماکن و محل‌های تجمعی خودداری کنند.

به شایعاتی که هم اکنون توسط معاندین در حال انتشار است توجه نفرمایید.

بر اساس این گزارش، در این حمله تروریستی در زاهدان تعدادی از تروریستها به سمت یک کلانتری حمله و آن را به رگبار بستند که به گفته یک منبع آگاه در این عملیات تروریستی تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری مجروح شده و به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.

گفته می شود پیش از این حادثه تعدادی از نمازگزاران نماز جمعه اهل تسنن زاهدان به خیابان آمده بودند. به گفته یکی از نمازگزاران حاضر در منطقه، مولوی عبدالحمید در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تاکید بر هوشیاری و خویشتن داری مردم در مقابل خبر و شایعه تجاوز یک مقام انتظامی چابهار به یک دختر بلوچ گفت این موضوع برای ما خیلی مهم است، البته مسوولان گفته‌اند در حال بررسی و پیگیری مساله هستند و ما نیز تا زمان اعلام رسمی آن از سوی دستگاههای مربوطه پیگیر هستیم.

گزارش ها حاکی از ان است نمازگزاران در حین اقامه نماز بودند که تعدادی از آنان به سمت کلانتری هجوم بردند و یکی از آنان با اتوبوس به دیوار کلانتری زده و قصد تخریب دیوار و ورود به کلانتری را داشتند که موفق نشدند و تنها بخشی از دیوار تخریب شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها