دفاع مدیرعامل همشهری:

گشت ارشاد را برای جنگ رسانه‌ای و امنیتی مجهز کنید!

مدیرعامل روزنامه همشهری خواستار مجهزتر شدن گشت های ارشاد شد و نوشت: مجهز شدن به دوربین، آموزش کامل نیروی انسانی، حضور پلیس زن خبره، تجهیزات فناورانه ردگیری و غیره از ضروریات این عرصه است.

گشت ارشاد را برای جنگ رسانه‌ای و امنیتی مجهز کنید!
کد خبر: 574495
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۷ ۱۶:۰۰:۰۰

محسن مهدویان در یادداشتی برای روزنامه همشهری «هوشیاری ناجا در اطلاع‌رسانی» را ستود و سپس بر مجهز شدن بیش از پیش گشت های ارشاد تاکید کرد.

به گزارش همشهری، مهدویان نوشت: ماجرای امروز حجاب، خارج از یک موضوع صرفا فرهنگی است. این را حتما مسئولان ناجا متوجه هستند، اما ممکن است برای چنین جنگی خود را مهیا نساخته باشند. امروز با یک پدیده امنیتی در مسئله حجاب مواجهیم. اینجاست که باید به همه جزئیات یک جنگ تمام‌عیار ذهنی و رسانه‌ای و البته امنیتی توجه کرد.

مدیرعامل روزنامه همشهری در ادامه با بیان این ادعا که ساختارشکننان مجهز هستند نوشت: اینجاست که گشت ارشاد باید خود را مجهز به یک جنگ رسانه‌ای و امنیتی تمام‌عیار کند نه صرفا یک مواجهه اجتماعی و فرهنگی.مجهز شدن به دوربین، آموزش کامل نیروی انسانی، حضور پلیس زن خبره، تجهیزات فناورانه ردگیری و غیره از ضروریات این عرصه است.

مهدویان در پایان با اظهار اینکه « مردم ما متدین هستند؛ ولو با حجاب رنگین‌کمانی» تاکید کرد: همین یک گزاره به مسئولان ما قوت قلب می‌دهد که با اقتدار به وظیفه قانونی و شرعی‌شان عمل کنند. نگران هیاهوهای هیجانی هم نباشند. مسیر حق یک طرفه است و بی‌بازگشت. هرکس مقابل «حقیقت» مقاومت کند به‌زودی مقابل «واقعیت» قرار می‌گیرد و جبرا اصلاح می‌شود، فرقی هم نمی‌کند برانداز اهریمنی یا خودی‌های منفعل و ظاهرگرا؛ این سنت خداست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها