کد خبر: 573310
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۰۸:۰۲:۴۴
| |

رییس ستاد مرکزی اربعین:

دما بالای ۵۰ درجه است؛ به مرزها نیایید

رییس ستاد مرکزی اربعین روز شنبه - 19 شهریور - بار دیگر از مردم خواست که برای زیارت اربعین از مراجعه به مرزها پرهیز کنند تا شرایط برای تردد زائران فراهم شود.

دما بالای ۵۰ درجه است؛ به مرزها نیایید
کد خبر: 573310
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۰۸:۰۲:۴۴

سیدمجید میراحمدی، رییس ستاد مرکزی اربعین روز شنبه - 19 شهریور - بار دیگر از مردم خواست که برای زیارت اربعین از مراجعه به مرزها پرهیز کنند تا شرایط برای تردد زائران فراهم شود.

به گزارش ایرنا، سیدمجید میراحمدی صبح شنبه در گفت و گو با شبکه خبر این اظهارات را بیان کرد و گفت:  زائران حسینی به شایعاتی که در فضای مجازی درباره عبور از مرزها مطرح می شود توجه نکنند،  تاکید ستاد اربعین بر مراجعه نکردن به مرزهاست .

    بیشتر بخوانید

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تاکید کرد که شرایط به گونه نیست که زائران به مرزها مراجعه کنند،  گرمای بالای ۵۰ درجه شرایط را سخت کرده است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

    هر ساله قبل از کرونا این سیل جمعیت عظیم بسمت عراق گسیل می شد اما دولت فعلی عراق نخواست نه اینکه نتوانست. به زائرین عزیز امام حسین (ع) خدمت کند چون اگر اراده ای داشت خود جمهوری اسلامی برای همه آنها امکانات را فراهم می کرد اما دسیسه ای پشت صحنه وجود دارد که از نظر مردم پنهان است توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی با کمک مستقیم آل سعود توسط دست نشانده های خود در عراق چنین وضعیتی را بوجود آوردند وقتی مرزها را می بندند تراکم جمعیت در مرز ایران بوجود می آید و این مشکلات را بوجود می آورد این هم می گذرد اما برگی شد در تاریخ برای خادمان امام حسین (ع) و خائنان در سد کردن راه زوارش تاریخ هر گز فراموش نمی کند

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

    به مرز نیایید یعنی چی؟ مثل مرد راها رو ببندید، اینقد هم زلیل نباشید

  • عباس ارسالی در
    شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

    در مراسم حاج قاسم در کرمان چند نفر زیر دست و پا تلف شدند یا دتون رفته حالا به عراق جنگ زده خرده میگرید زمانی که دولت رییسی وام میده و میگه برید مردم چه تقصیری دارند فقط برای برد سیاسی مردم رو تحریک و الاخو بالا خون کردید.

  • مصطفی ارسالی در
    شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

    سلام، عشق به امام حسین علیه السلام از گرما و سختی و این حرف ها بالاتر است، اربعین تمرین رسیدن به امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف است
    ما که رفتیم، شما هم بیایید

  • سعید ارسالی در
    شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

    یعنی زیارت اربعین برای این ملت این همه هزینه داشته .... عجب ملت باشعوری واسی همینه که میگن هوشو نبوغ ایرانیا یه سر گردن از دیگران بیشتراست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها