کد خبر: 571011
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۹:۰۸:۴۱
| |

دستگیری سارق ۱۰۰ فقره خودرو در پایتخت

​رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در شرق تهران خبر داد و گفت: متهم به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

دستگیری سارق ۱۰۰ فقره خودرو در پایتخت
کد خبر: 571011
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۹:۰۸:۴۱

سرهنگ" جلیل موقوفه ای" در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در حال گشت زنی در محله تهرانپارس به 2نفر در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده مشکوک می شوند و متهمان را زیر نظر می گیرند.

 به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه متهمان در همین حین به باز کردن در خودرویی پارک شده در کنار خیابان می پردازند افزود:  ماموران سریعا وارد عمل شده و هر 2  متهم با مشاهده خودروی پلیس به صورت پیاده متواری که در یک تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای یکی از متهمان که کوله پشتی همراه خود داشت دستگیر و متهم دیگر متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در بررسی اولیه از کوله پشتی متهم ۸ دستگاه کامپیوتر انواع خودرو کشف شد تصریح کرد: متهم ۳۷ ساله تبعه خارجی پس از انتقال به کلانتری به ۱۰۰ فقره سرقت مشابه با همدستی متهم متواری اعتراف و اظهار کرد اموال مسروقه را به مالخری در خارج از تهران می فروختند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیری همدست و مالخر اموال سرقتی ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: متهم  برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها