کد خبر: 524873
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۱۴:۲۲:۳۵
| |

بازداشت سارقان 50 خودرو در امامزاده حسن

رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن از دستگیری دو متهم به اتهام سرقت خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد و گفت: متهمان به 50 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

بازداشت سارقان 50 خودرو در امامزاده حسن
کد خبر: 524873
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ۱۴:۲۲:۳۵

اعتمادآنلاین| سرهنگ ایوب صالحی، رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن در تشریح خبر بازداشت سارقان خودرو گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت خودرو‌های سواری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 149 امامزاده حسن قرار گرفت.

وی افزود: این تیم از ماموران کلانتری با استفاده از سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات گسترده سرانجام مشخصات ظاهری متهمان را به دست آوردند و دریافتند این افراد با استفاده از خودرو‌های سرقتی، اقدام به سرقت سایر خودرو‌ها می‌کنند.

رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن تصریح کرد: درگشت زنی‌های انتظامی ماموران این کلانتری به یک دستگاه خودروی سواری پراید متوقف در کنار خیابان مشکوک شدند که در استعلام از پلاک آن مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

سرهنگ صالحی با اشاره به اینکه در مراقبت‌های ویژه پلیسی راننده و سرنشین خودرو پس از مدتی سوار بر خودرو شدند، عنوان داشت: در اقدامی ضربتی و پلیسی هر دو متهم دستگیر شدند و در بازدید از داخل خودرو متهمان، تعدادی تجهیزات خودرو دست دوم که سرقتی بود کشف شد.

وی با اشاره اینکه متهمان در کلانتری به 50 فقره سرقت خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، گفت: این متهمان پس از سرقت خودرو و برداشتن تجهیزات و لوازم داخل خودرو، خودروی‌های سرقتی را در نقاط خلوت رها می‌کردند.

رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن خاطرنشان کرد: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان تعدادی لوازم و تجهیزات خودرو مسروقه کشف شد و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان و استرداد این اموال به مالکان آن‌ها ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها