کد خبر: 570224
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۱:۵۵:۴۵
| |

علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

استکبار در گستاخانه‌­ترین شکل ممکن همجنس­‌گرایی را وارد انیمیشن­‌های کودکان کرده‌

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: متاسفانه شاهدیم استکبار در گستاخانه‌­ترین شکل ممکن، همجنس­گرایی را وارد انیمیشن­‌های کودکان کرده‌­ است و این­ها فاجعه بزرگی برای بشریت است.

استکبار در گستاخانه‌­ترین شکل ممکن همجنس­‌گرایی را وارد انیمیشن­‌های کودکان کرده‌
کد خبر: 570224
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۱:۵۵:۴۵

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در افتتاحیه نمایشگاه ایران نوشت، اظهار کرد: روزی که برای اولین بار دغدغه تولید نوشت افزار ایرانی اسلامی مطرح می‌­شد، خیلی‌­ها باور نمی‌­کردند که این کار به نتیجه برسد اما امروز شاهدیم که هشتمین نمایشگاه در حال افتتاح است. کیفیت نمایشگاه و محصولات هم به هیچ وجه با نمایشگاه اول قابل مقایسه نیست.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: دنیای امروز دنیای نمادهاست. امروز سبک زندگی، گرایش‌­ها، تمایلات و رفتار بچه­‌های ما را نمادها می­‌سازند؛ نمادهایی که از طریق شبکه عظیمی از صنعت سرگرمی در اختیار فرزندان عزیز ما قرار می‌­گیرد؛ انیمیشن، فیلم، کتاب، تولیدات فضای مجازی، پدیده سلبریتیسم و مسائلی از این دست شکل دهنده شخصیت فرزندان عزیز ما هستند.

علامتی افزود: از طرفی شاهدیم که جریان استکبار تمام توان خود را به کار گرفته است تا از همین طریق، ضدارزش‌­های فرهنگی خودش را به نام ارزش در سبک زندگی فرزندان ما رسوخ بدهد. امروز متاسفانه شاهدیم که در گستاخانه‌­ترین شکل ممکن، همجنس­گرایی را هم وارد انیمیشن­‌های کودکان کرده‌­اند و این­ها فاجعه بزرگی برای بشریت است.

وی با طرح این پرسش‌هایی مبنی بر اینکه «در این شرایط راهکار چیست؟ بیانیه بدهیم و محکوم کنیم؟ بگیر و ببند راه بیندازیم و این محصولات را سانسور کنیم؟»، گفت: قطعا حاکمیت وظیفه دارد فضا را سالم­‌سازی کند اما راهکار اصلی این نیست.

راهکار اصلی تولید فرهنگی و توجه به صنایع فرهنگی است. راهکار اصلی تولیدات فاخر بومی و ایرانی و اسلامی است.

وی تصریح کرد: مجمع ایران نوشت، بخش نوشت‌افزار را به خوبی بر عهده گرفته است و ما وظیفه داریم سایر بخش­‌ها از جمله انیمیشن، کتاب، فیلم و غیره را به دوش بگیریم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: کانون در دوره تحولی خودش کارهای خوبی را برنامه ریزی کرده است که ان‌شاءالله انجام دهد و در بحث نوشت افزار هم تمام قد در خدمت این حرکت است.

وی ادامه داد: بنده اخیرا وارد کانون شدم و یکی از اولین نامه­‌هایی که داشتم بحث ایران نوشت بود که دستور دادم نهایت همکاری با این حرکت انجام شود ولی این کافی نیست و ان شاءالله در خدمت دوستان هستیم که هر کمکی از دستمان بر بیاید انجام دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها