کد خبر: 570096
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۸:۰۷:۴۱
| |

دو حادثه مرگبار در کاشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ریزش دیوار بر روی چهار کارگر در این شهر منجر به فوت یک کارگر ۳۰ ساله و مصدوم شدن سه نفر دیگر شد.

دو حادثه مرگبار در کاشان
کد خبر: 570096
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ۱۸:۰۷:۴۱

محمدعلی پیراسته اظهار کرد: تماس تلفنی شهروندان در ساعت ۱۳ و ۲۱ دقیقه امروز دوشنبه با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی، وقوع یک حادثه در خیابان جانبازان را گزارش کرد که ماموران تیم‌های امداد و نجات ایستگاه‌های شماره چهار و  شش این سازمان به محل اعزام شده و برای نجات آنان اقدام کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حادثه ناشی از ریزش یک دیوار ساختمان در حال ساخت بر روی کارگران بود که آنها را محبوس کرده که با حضور آتش‌نشانان، تمامی افراد از زیر آوار خارج شده و تحویل تیم‌های عملیاتی اورژانس در محل شدند.

پیراسته تاکید کرد: از شهروندان و به خصوص  کارفرمایان ساختمانی درخواست می‌شود با رعایت اصول ایمنی در ساخت و سازها و تخریب‌ها، شرایط ایمنی را در همه مراحل کار فراهم کنند تا دیگر شاهد حادثه‌ای از این دست نباشیم.

همچنین  رئیس مرکز اورژانس دانشکاه علوم‌ پزشکی کاشان  گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پژو با عابر پیاده در اتوبان قم - کاشان باعث شد که یکی از هموطنان جان خود را از دست بدهد.

حسین ریاحی افزود: کارشناسان این مرکز پس از دریافت تماس مبنی بر تصادف روبروی مجتمع قائم خزاق، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. پس از بررسی صحنه، با جسد مردی حدوداً چهل ساله روبرو شدند که هنگام عبور از اتوبان و پس از برخورد با خودرو پژو، در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها