کد خبر: 557573
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۲۰:۱۴:۴۱
| |

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز:

تیم واکنش سریع آتش‌نشانی شیراز راهی فیروزآباد شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: در پی انفجار و حریق مخزن آمونیاک در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد نیروهای تیم واکنش سریع سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز راهی محل حادثه شدند.

تیم واکنش سریع آتش‌نشانی شیراز راهی فیروزآباد شد
کد خبر: 557573
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ ۲۰:۱۴:۴۱

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: در پی انفجار و حریق مخزن آمونیاک در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد نیروهای تیم واکنش سریع سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز راهی محل حادثه شدند.

به گزارش ایسنا، محمدهادی قانع دوشنبه ۲۳ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگارلن گفت: به دنبال وقوع حادثه انفجار و حریق یکی از مخازن آمونیاک در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد و نشتی شدید مخازن آمونیاک، شماری از کارکنان این کارخانه دچار مسمومیت شده و نیروهای امدادی این محل در حال تلاش برای رفع خطر نشت گاز خطرناک آمونیاک هستند.

قانع که شخصا به فیروزآباد عزمیت کرده است، گفت: با توجه به اعلام نیاز مدیریت بحران استانداری فارس و درخواست از سازمان آتش‌نشانی شیراز تیم های واکنش سریع آتش نشانی شیراز با تجهیزات ویژه به محل حادثه شدند.

این مقام مسئول با اشاره به مهار شدن آتش سوزی اضافه کرد: این حادثه تاکنون پنج مصدوم داشت که همگی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها