باد شدید موقت و گردوخاک در برخی استان‌ها تا 5 روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در 5 روز آینده در خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شرق یزد و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک خواهیم داشت که این شرایط طی دو روز آینده در جنوب‌غرب کشور و استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان حاکم است.

باد شدید موقت و گردوخاک در برخی استان‌ها تا 5 روز آینده
کد خبر: 569390
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۱۸:۳۴:۳۵

صادق ضیائیان فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده در جنوب لرستان، شمال‌غرب چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، همچنین جنوب‌شرقی سیستان و بلوچستان رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد، خیزش گرد و خاک داریم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: این شرایط جوی روز شنبه 29 مرداد در شمال و شرق خوزستان، شرق و جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و غرب چهار محال و بختیاری حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه 30 مرداد در ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران، شرق خوزستان و شمال‌غرب کهگیلویه و بویراحمد نیز رشد ابرهای همرفتی، وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق همچنین خیزش گرد و خاک در برخی نقاط خواهیم داشت.

ضیائیان اضافه کرد:‌ در پنج روز آینده در خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شرق یزد و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید موقت همچنین خیزش گرد و خاک خواهیم داشت که این شرایط طی دو روز آینده در جنوب‌غرب کشور و استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان حاکم است. 

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌ آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما روز آینده در تهران 34 و 24 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شهر‌کرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها