کد خبر: 566141
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۱۵:۲۷:۱۱
| |

شرکت آب منطقه ای البرز هشدار داد

مردم از رودخانه های کرج و طالقان فاصله بگیرند

مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای البرز با اشاره به بارندگی های ۲ روز گذشته استان و بالا آمدن آب رودخانه های کرج و طالقان از مردم و گردشگران خواست به محدوده این رودخانه ها نزدیک نشوند.

مردم از رودخانه های کرج و طالقان فاصله بگیرند
کد خبر: 566141
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۱۵:۲۷:۱۱

عباسعلی کیخایی گفت: برای پیشگیری از حوادث ناشی از بارندگی ، تیم های حفاظتی شرکت آب منطقه ای استان البرز در حاشیه ۲ رودخانه کرج و طالقان فعال شده که انتظار می رود مردم و گردشگران با این تیم ها همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر استمرار بارش های تندری در استان البرز از مردم خواست در محدوده رودخانه های دائمی و فصلی استان البرز توقف نکنند و از این مکان ها فاصله بگیرند.

کیخایی با یادآوری این نکته که سیل شامگاه پنجشنبه ششم مردادماه حدود ۴۰ دستگاه خودرو گردشگران را در شهرستان طالقان بلعید ، گفت : بارها از گردشگران خواسته شده در این گونه مکان ها توقف نکنند اما بی توجهی به هشدارها خسارات فراوانی متوجه مردم می کند.

مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای البرز افزود: به منظور تخلیه گل ولای بخشی از آب سدهای کرج و طالقان رها سازی شده که این اقدام بر میزان آب پایین دست رودخانه ها افزوده است.

وی تاکید کرد: طبق پیش بینی ها بارش های تندری تا روز دوشنبه هفته جاری در استان البرز استمرار دارد که در این شرایط توقف در حاشیه رودخانه ها ، مسیل ها و کانال های آب مخاطره آمیز است.

بارش شدید باران طی ۲ روز گذشته سبب خسارت به تعدادی از روستاهای شهرستان طالقان استان البرز و جاری شدن سیلاب در منازل روستائیان شده است.

این بارش ها بنا به پیش بینی هواشناسی تا روز دوشنبه هفته جاری ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها