غائله واکسن‌های ایرانی و پیاده‌روی اربعین/ وزیر بهداشت اتمام حجت کرد!

وزیر بهداشت گفت:هر فردی که قرار است به سفر اربعین برود باید واکسیناسیون خود را کامل کند. دیگر تعداد دز واکسن مهم نیست بلکه در «سال جاری» می‌بایست حداقل یک دز واکسن زده باشند.

غائله واکسن‌های ایرانی و پیاده‌روی اربعین/ وزیر بهداشت اتمام حجت کرد!
کد خبر: 565624
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۶:۰۰:۲۱

وزیر بهداشت بر لزوم تکمیل واکسیناسیون کرونا برای مسافرین اربعین تاکید کرد و گفت: هر فردی که قرار است به سفر اربعین برود باید واکسیناسیون خود را کامل کند. دیگر تعداد دز واکسن مهم نیست بلکه در «سال جاری» می‌بایست حداقل یک دز واکسن زده باشند.

به گزارش ایسنا،  بهرام عین‌اللهی با تاکید بر اینکه کسانی که قصد دارند در پیاده روی اربعین شرکت کنند می‌بایست نسبت به تکمیل واکسیناسیون کرونا اقدام کنند، گفت: منظور از تکمیل واکسیناسیون این است که اگر ۶ ماه از تزریق دز قبلی واکسن‌شان گذشته باشد می‌بایست برای تزریق دز یادآور اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کشور عراق تمام واکسن‌های تزریق شده ایرانیانی که قصد پیاده روی اربعین را دارند، مورد پذیرش قرار می‌دهد یا خیر؟ بیان کرد: حدود ۳ هفته قبل عراق بودم و با هماهنگی صورت گرفته با مقامات بهداشتی عراق مشخص شد آن‌ها که تمام واکسن‌های ایرانی کرونا را قبول دارند و اگر کسی این واکسن‌ها را تزریق کرده باشد ممانعتی برای ورود به عراق نخواهد داشت.

او تاکید کرد: هر فردی که قرار است به سفر اربعین برود باید واکسیناسیون خود را کامل کند. دیگر تعداد دز واکسن مهم نیست بلکه در «سال جاری» می‌بایست حداقل یک دز واکسن زده باشند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها