کد خبر: 564514
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۹:۱۹:۲۹
| |

مدیرکل بهزیستی استان ایلام:

بهبود یافتگان اعتیاد تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی اشتغال دریافت می‌کنند

حسین نورعلیوند گفت: بهزیستی استان به منظور اشتغال افراد تحت حمایت برنامه هایی در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری دارد که بهبود یافتگان اعتیاد هم در زمره دریافت کننده های وام اشتغال هستند.

بهبود یافتگان اعتیاد تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی اشتغال دریافت می‌کنند
کد خبر: 564514
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۹:۱۹:۲۹

حسین نورعلیوند در نشست خبری روز چهارشنبه به مناسبت هفته بهزیستی برگزار گردید گفت: بهزیستی استان به منظور اشتغال افراد تحت حمایت برنامه هایی در حوزه های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری دارد که بهبود یافتگان اعتیاد هم در زمره دریافت کننده های وام اشتغال هستند.

وی در ارتباط با نحوه پرداخت وام اشتغال به معتادان بهبود یافته افزود : بیمارانی که در مراکز سازمان بهزیستی فرایند درمانی خود را طی کرده باشند و یکسال از زمان پاکی آنها سپری شده باشد، به شرط نداشتن بیمه تامین اجتماعی و ارائه مدارکی مبنی بر طرح اشتغال (پروانه کسب، کشاورزی و یا دامداری) می توانند  از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی اشتغال بهره مند گردند.

وی با اشاره به اینکه هیچ گونه محدودیتی در تعداد اینگونه وام ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این وام با کارمزد ۴ درصد پرداخت و افراد متقاضی از طریق اداره بهزیستی شهرستانها به بانک های عامل معرفیمی شوند و همچنین چنانچه کارفرمایی نسبت به جذب بهبود یافتگان اقدام و مطابق قانون کار به آنها حقوق پرداخت نماید  نیز می تواند از این تسهیلات برخوردار گردد

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها