کد خبر: 559999
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۱۹:۰۲:۳۷
| |

داماد فراری پس از قتل پدرزن دستگیر شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری جوان ۳۲ ساله ای در شهر کرمانشاه به جرم قتل پدر زن ۶۶ ساله اش خبر داد.

داماد فراری پس از قتل پدرزن دستگیر شد
کد خبر: 559999
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۱۹:۰۲:۳۷

سرهنگ "محمدرضا آمویی" روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در میدان جمهوری بین خیابان سعدی و خیام کرمانشاه، ماموران کلانتری ۱۶ سعدی به سرعت در محل حاضر شدند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل شخصی به آن ها مراجعه و عنوان کرد داماد ۳۲ ساله خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی با پدر ۶۶ ساله درگیر و با چاقو ضرباتی به شکم و قلب وی وارد کرده و گریخته است.

آمویی با بیان اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است، افزود: با به قتل رسیدن پدر خانواده، ماموران کلانتری سعدی تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری داماد فراری آغاز کرده و در مدت زمانی کوتاه توانستند مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل پدر همسرش به خاطر اختلافات خانوادگی اقرار کرد.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در ماهیدشت

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری فردی در ماهیدشت خبر داد که با تیراندازی به سمت یکی دیگر از شهروندان وی را از نواحی مختلف زخمی کرده بود.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از یک مورد تیراندازی در روستای چقابهار بخش ماهیدشت که منجر به زخمی شدن یکی از کشاورزان روستا از نواحی مختلف بدن شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش، ماموران گشت انتظامی بخش ماهیدشت به سرپرستی ستوانیکم فتحی در منطقه حاضر و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه علت تیراندازی به خاطر اختلافات ملکی بوده است، افزود: در همین راستا یک قبضه سلاح شکاری پران و ۳ عدد گلوله نیز کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و نزدیک ۵ ماه است که کلیه مرخصی های آن ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

کشف ۲۰ راس گوسفند قاچاق در روانسر

 جانشین فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "احمد رستمی" اظهار داشت: ماموران انتظامی روانسر حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۲۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها