سارق تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در شهرضا دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری یک سارق حین سرقت تابلوها و علائم تبلیغاتی و راهنمایی و رانندگی کنار جاده‌ای در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سارق تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در شهرضا دستگیر شد
کد خبر: 559680
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۲ ۱۸:۰۸:۱۴

سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: مأموران گشت پاسگاه مقصودبیک این فرماندهی در اجرای طرح ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی شهرضا به آباده، نسبت به یک دستگاه خودرو سواری پراید که با توجه به تاریکی شب به صورت چراغ خاموش در کنار یک تابلوی تبلیغاتی توقف کرده بود مظنون شده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

​به گزارش فارس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران در بررسی اولیه متوجه وجود آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت شامل دستکش، انبر قفلی، پتک، اره آهن بر و قلم آهنی در کنار پایه تابلو می‌شوند که راننده خودرو قصد پنهان کردن اقلام را داشت.

قرقانی با اشاره به بازرسی از خودرو تصریح کرد: با توجه به شواهد به دست آمده خودروی فرد مظنون توسط مأموران مورد بررسی قرار گرفت که در این بازرسی وسایلی همچون سنگ فرز، پتک، موتورجاروبرقی، قلم آهنی و تعدادی پایه و میله آهنی کشف شد و در استعلام به عمل آمده مشخص شد وی دارای سوابق متعدد اعم از سرقت و مشارکت در قتل بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها