کد خبر: 559503
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۱۹:۱۰:۵۷
| |

پرونده حادثه قطار مشهد – یزد روی میز بازرسی

بازرس کل خراسان جنوبی گفت: حادثه خارج شدن قطار مشهد – یزد همچنان روی میز بازرسی است.

پرونده حادثه قطار مشهد – یزد روی میز بازرسی
کد خبر: 559503
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۱۹:۱۰:۵۷

رحیمی، امروز چهارشنبه یکم تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه با اشاره به اینکه پس از حادثه خارج شدن قطار مشهد – یزد از ریل برسی‌های لازم انجام شد گفت: تاکنون ۲ گزارش به سازمان بازرسی کشور ارسال شده و هم اکنون بازرسی فوق العاده‌ای در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اطمینان را می‌دهیم که هر فرد یا دستگاهی که در این موضوع قصور داشته باشند رسیدگی می‌شود.

بازرس کل خراسان جنوبی همچنین از ورود بازرسی کل استان به موضوع خرابی بالگردهای اورژانس هوایی بیرجند و طبس در روز حاثه خارج شدن قطار مشهد – یزد از ریل خبر داد.

رحیمی با اشاره به اینکه برخی از متولیان نظارت بر امدادرسانی از خرابی این بالگردها بی اطلاع بودند گفت: در صورتیکه در این زمینه ترک فعلی صورت گرفته باشد به طور جد رسیدگی می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان سازمان بازرسی به موضوع عدم ساخت و ساز در سایت ۵۰ هکتاری پارک علم و فناوری ورود پیدا کرده است گفت:هم اکنون در ۲۰ هکتار از این اراضی تسطیح انجام شده و ساختمان اداری پارک علم و فناوری هم تکمیل می‌شود.

بازرس کل استان افزود: مردم می‌تواند شکایات خود از دستگاه‌های اجرایی به صورت حضوی و یا از طریق سامانه اینترنتی بازرسی کشور و یا شماره ۱۳۶ با بازرسی استان در میان بگذارند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال ۲۰۹ شکایت مردمی به سازمان بازرسی دریافت شده که بیشترین آن مربوط به دستگاه‌های خدمات رسانی همچون شهرداری ها، ادارت آب، برق، گاز و مخابرات، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها