کد خبر: 558616
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۲۱:۴۹:۱۵
| |

بازگشایی پادگان ارتش یک موضوع ملی است/ مردم بیشترین بهره‌ را از بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ می‌برند

رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور با اشاره به بازگشایی پادگان لشکر 77 در مشهد، اظهار کرد: مردم بیشترین بهره‌ را از بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ می‌برند.

بازگشایی پادگان ارتش یک موضوع ملی است/ مردم بیشترین بهره‌ را از بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ می‌برند
کد خبر: 558616
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۲۱:۴۹:۱۵

احمدرضا پورخاقان شاه‌رضایی، رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور عصر امروز در مراسم بازگشایی و ساماندهی پادگان لشکر ۷۷ ارتش، اظهار کرد: آنچه تاکنون موجب عدم ساماندهی این پروژه شده بود، بی اعتمادی و ترس از عهدشکنی بود لذا وقتی بزرگواران را دور یک میز جمع کردیم، در کمال همدلی و رفاقت با آنان صحبت کردیم این مهم شکل گرفت.

​به گزارش فارس، وی تصریح کرد: همچنین به جهت موقوفه بودن اراضی، آستان قدس رضوی نیز وارد کار شد و اگر این عزیزان اجازه تغییر کاربری نمی‌دادند، شاهد این اتفاقات بزرگ نبودیم.

بازگشایی پادگان ارتش یک موضوع ملی است

فرزانه صادق، معاون وزیر راه‌وشهرسازی قانون خروج پادگان‌ها از شهر سال ۸۸ به تصویب مجلس رسید. 

 وی افزود: سعی بر این بود دوگانه اراضی پادگان و آبشار با یکدیگر دیده شود و این اتفاق خوب برای شهر مشهد رخ دهد، این اتفاق فقط برای مشهد نیست بلکه با توجه به حجم زائران این شهر یک موضوع ملی است و حتی می‌تواند بازتاب جهانی داشته باشد.

 معاون وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه از جمله ویژگی‌های پادگان می‌توان به مکان محور بودن آن اشاره کرد، تصریح کرد: فضای سبز پادگان تنگ‌تر شده اما بسیار با ارزش است و البته ساختمان‌های تاریخی نیز در این مجموعه وجود دارد.

صادق ادامه داد:  برای جابه‌جایی پادگان باید توافقاتی میان شهرداری، ارتش و آستان قدس رقم می‌خورد که نیازمند هماهنگی بیشتر بود و خوشحالیم که این تلاش‌ها به ثمر نشست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها