از سوی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

دستور پیگیری پرونده مرگ یک زن بر اثر شلیک پلیس در اهواز صادر شد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دستور پیگیری نتیجه اقدامات انجام شده درباره پرونده مرگ یک زن بر اثر شلیک پلیس در اهواز را صادر کرد.

دستور پیگیری پرونده مرگ یک زن بر اثر شلیک پلیس در اهواز صادر شد
کد خبر: 521546
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ۱۱:۳۰:۲۱

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان این دستور پیگیری را صادر کرد.

به گزارش ایرنا،در همین ارتباط علی افتخاری رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خوزستان گفت: پرونده مرگ این خانم بر اثر شلیک مامور پلیس در اهواز در حال رسیدگی است.

وی اظهار داشت: در تاریخ دهم مهر ماه وکیل اولیای دم طی شکوائیه‌ای به دادسرای نظامی عنوان کرد در نهم مهر ماه زمانی که موکلش به اتفاق همسر و فرزند خردسال‌شان با خودرو پژو پارس سفید در حرکت بوده، همسرش مورد اصابت تیر ماموران قرار گرفته و فوت می‌کند.

افتخاری افزود: با دستور معاون دادستان نظامی موضوع به بازرسی انتظامی استان خوزستان جهت بررسی اولیه اعلام تا ظرف حداکثر یک هفته نتیجه اعلام شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خوزستان تصریح کرد: بازرسی انتظامی در تاریخ 17 مهر ماه طی گزارشی بعد از تحقیق از مأموران حاضر در صحنه در مأموریت اعلام داشته که در تاریخ نهم مهرماه ساعت 12:30 بعد از ظهر برابر اعلام مرکز 110 مبنی بر سرقت به عنف، جانشین کلانتری در معیت عوامل گشت در محل حاضر و خانمی بیان داشته یک دستگاه پژو پارس سفید شیشه دودی با سه نفر سرنشین با توسل به زور اقدام به سرقت یک رشته گردنبند و سه عدد النگو به ارزش 25 میلیون تومان از وی کرده و متواری شده اند.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش، مراتب اعزام نیرو و طرح مهار از طریق فرماندهی سریعا به همه مقرهای تابعه اعلام می‌شود.

به گفته این مقام قضایی، در این گزارش اشاره شده که یکی از ماموران پلیس در حین گشت به یک دستگاه پژو پارس با مشخصات اعلامی مشکوک می‌شود و بعد از ایست و شلیک سه تیر هوایی و به علت عدم توقف خودرو فوق به سمت لاستیک خودرو تیراندازی می‌کند که در این تیراندازی همسر راننده خودرو که در صندلی عقب نشست بوده مورد اصابت تیر قرار می‌گیرد که بعد از انتقال در بیمارستان فوت می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان تصریح کرد: به محض وصول گزارش اقدامات قضایی انجام و پرونده به

شعبه اول بازپرسی ارجاع و در حال رسیدگی است.

وی افزود: موضوع با توجه به تحقیقات صورت گرفته در دست بررسی قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها