کد خبر: 558205
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۱۶:۵۲:۵۵
| |

وزیر نیرو:

جهاد آب‌رسانی با هدف تامین آب شرب پایدار 10 هزار روستای کشوراجرا می‌شود

وزیر نیرو گفت:در سطح کشور طرحی به نام جهاد آبرسانی با هدف تأمین آب شرب پایدار ۱۰ هزار روستا در دست اجرا است و برای اصفهان هم سهمی در نظر گرفته شده و همزمان با این سفر ۲۲ روستای شهرستان چادگان جزو طرح جهاد آبرسانی قرار می‌گیرد.

جهاد آب‌رسانی با هدف تامین آب شرب پایدار 10 هزار روستای کشوراجرا می‌شود
کد خبر: 558205
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۱۶:۵۲:۵۵

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار داشت: ملاقات با مردم و بررسی مشکلات مردم و مسؤولان از اهداف این سفرها است و هر هفته سفرهای استانی برگزار می‌شود و وزرا و مسؤولان به شهرستان‌های مختلف سفر می‌کنند و مشکلات و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را بررسی می‌کنند.

​به گزارش فارس، وی با بیان اینکه حجم پروژه‌های نیمه تمام در کشور بالا است، افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهرستان چادگان تکمیل راه دو بانده اصفهان به چادگان است، میزان تردد مردم و مسافران به این منطقه بسیار زیاد است و اقتصاد این شهرستان به اقتصاد توریست گره خورده است.

محرابیان با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌ها و راه چادگان به اصفهان سبب حضور مناسب‌تر مسافران و به ویژه مردم چادگان می‌شود و امنیت‌شان در ترددها حفظ می‌شود، گفت: راه دوبانده اصفهان به چادگان را مقرر شد که در مصوبه هیأت دولت ذکر کنیم و اعتبار مورد نیاز را برای آن تأمین کنیم و به زودی شاهد تکمیل این راه مهم باشیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه بیمارستان شهرستان چادگان مورد درخواست همه مردم است و برای آن اعتبار پیش‌بینی می‌شود تا شاهد تجهیز و تکمیل آن باشیم، بیان کرد: تکمیل بیمارستان چادگان سبب حذف ترددهای اضافی به مرکز استان و شهرستان‌های دیگر می‌شود و مشکلاتی که در اثر نبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی ممکن است در شهرستان باشد با تکمیل این بیمارستان در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

وی با اشاره به تأمین آب شهرستان چادگان و روستاهای آن عنوان کرد: در سطح کشور طرحی به نام جهاد آبرسانی با هدف تأمین آب شرب پایدار ۱۰ هزار روستا در دست اجرا است و برای اصفهان هم سهمی در نظر گرفته شده و همزمان با این سفر ۲۲ روستای شهرستان چادگان جزو طرح جهاد آبرسانی قرار می‌گیرد و اعتبار مورد نیاز را تماماً برای آن تامین می‌کنیم و امیدوار هستیم در سطح شهرستان چادگان شاهد روستایی که فاقد آب پایدار باشد در آینده نباشیم.

محرابیان ادامه داد: در مصوبه سفر برای شهر چادگان ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب پیش‌بینی شده است تا با سرعت هر چه تمام‌تر فاضلاب چادگان تکمیل شود، در شهر رزوه هم اگر زمین واگذار شده تقاضای ماده ۲۳ به سازمان برنامه داده شود تا ردیف آن گرفته شود و عملیات فاضلاب این شهر هم آغاز شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه سهم استان اصفهان را در پنل‌های خورشیدی را دو برابر می‌کنیم تا در مناطق عشایری توزیع شود، خاطرنشان کرد: بعضی از مشکلات در حوزه کاری بنده نیست و سایر موارد را از وزارتخانه‌های مرتبط پیگیری و نامه‌نگاری می‌کنم تا شاهد رشد و پیشرفت این شهرستان باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها