کد خبر: 556483
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ۱۶:۲۸:۳۲
| |

ساعات کاری ادارات اردبیل از ۲۱ خرداد تغییر می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: همزمان با شروع فصل گرما و ضرورت رعایت الگوی مصرف در جهت پیشگیری از خاموشی‌های احتمالی، ساعات کاری دستگاه‌های دولتی در اردبیل تغییر می‌کند.

ساعات کاری ادارات اردبیل از ۲۱ خرداد تغییر می‌کند
کد خبر: 556483
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ۱۶:۲۸:۳۲

​کاظم دبیر، ظهر امروز اظهار کرد: در راستای صرفه‌جویی در مصرف برق، تغییر ساعات کاری ادارات از ۲۱ خرداد‌ماه آغاز و تا سوم شهریور‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، وی افزود: ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های دولتی از روز شنبه ۲۱ خرداد از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود و در روز‌های پنج‌شنبه نیز ادارات تا ۱۲:۳۰ فعالیت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل تصریح کرد: بنا بر مصوبه هیات وزیران در رابطه با شروع فصل گرما و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق، دولت اجرای این موضوع را از بدنه خود شروع و با تغییر ساعات کاری ادارات در صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق در جهت پیشگیری از کمبود و نارسایی برق در بیمارستان‌ها و صنایع پیش‌قدم می‌شود.

 دبیر ادامه داد:‌ نحوه فعالیت و ساعات کاری بیمارستان‌ها و مراکز امدادی مستثنا از این قاعده بود و طبق دستورالعمل کاری خود و در عین حال با رعایت الگوی مصرف فعال خواهند بود.

وی گفت: از آنجایی که برق جز الزامات بیمارستان و صنایع است از عموم مردم و شهروندان تقاضا داریم با همکاری در اجرای این طرح و رعایت الگوی مصرف از خاموشی‌های احتمالی پیشگیری کرده واز ایجاد اختلال در کار صنایع و بیمارستان‌ها ممانعت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها