کد خبر: 556262
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۸:۳۹:۱۲
| |

اختری در پیام تسلیتی در پی درگذشت حجت الاسلام دعایی:

دعایی نقشی بسیار موثر در رساندن پیام امام به مسلمانان داشت

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دعایی را تسلیت گفت.

کد خبر: 556262
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۸:۳۹:۱۲

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دعایی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

رحلت و درگذشت عالم فرهیخته و دانشمند روشنگر مبارز راستین ایام اختناق ستم شاهی و یار وفادار حضرت امام خمینی (ره) ، بنیانگذار جمهوری اسلامی، مرحوم آقای سید محمود دعایی رحمه الله علیه، نماینده محترم ولی فقیه و سرپرست موسسه مطبوعاتی اطلاعات را به رهبر عظیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای  دام ظله و جامعه علمی و رسانه و خانواده اش بویژه همسر مکرمه  و فرزندان گرامی و دوستان و علاقه مندشان تسلیت عرض می کنم.

این عالم فداکار وروحانی وارسته با تحمل رنج و مشقت های دوران مبارزه و انقلاب اسلامی نقش بسیارموثر در رساندن پیامهای حضرت امام  خمینی به مسلمانان را داشتند، سلامت نفس، فروتنی و ساده زیستی، پاکدستی و مناعت طبع این فقید سعید معروف  پیش دوستان است  ودر وفاداری و پایبندی به نظام  مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از ارزشهای اسلام ناب محمدی ثابت قدم و در سنگر رسانه و مجلس قانون‌گذاری تا آخرین لحظات عمر، تلاش فراوان نمود و به ویژه در جهان رسانه نقش بزرگی ایفا نمود که آثار مجاهدت‌های وی همواره در خاطره ها زنده خواهد ماند.

اینجانب ضمن تسلیت مجدد مصیبت جانسوز رحلت این دوست و برادر مبارز ،از خداوند منان برای این عالم فداکار علو درجات و محشور شدن با پیامبر اکرم(ص) و خاندان  طاهرینش  علیهم السلام و امام بزرگوار و برای خانواده مکرمه و فرزندان و دوستانش صبر و اجر جزیل خواستارم.

                                                  محمد حسن اختری

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها