کد خبر: 556055
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۲۰:۵۰:۰۶
| |

تغییر ساعت کاری ادارات استان سمنان ابلاغ شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان طی بخشنامه‌ای ساعات جدید کاری دستگاه‌های اجرایی این استان در تابستان را اعلام کرد.

تغییر ساعت کاری ادارات استان سمنان ابلاغ شد
کد خبر: 556055
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۲۰:۵۰:۰۶

فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان طی بخشنامه‌ای ساعات جدید کاری دستگاه‌های اجرایی این استان در تابستان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

​به گزارش فارس، در این بخشنامه آمده است: پیرو بخشنامه شماره ۵۰/۶/۱۱۲۴۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ و با عنایت به تصویب نامه هیأت وزیران به شماره ۲۶۷۴۳ ت/۵۹۷۹۰ مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۴ و حسب دستور و تأکید استاندار سمنان به‌ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساعات کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات عمومی، غیردولتی و شهرداری‌های استان از ۱۷ خردادماه تا ۳۱ مردادماه در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ و روز کاری پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲ تعیین می‌شود.

بدیهی است ساعات کار مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات‌رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه‌روزی به مردم هستند، از این قاعده مستثنی است.

رعایت این بخشنامه مورد تأکید بوده و مقتضی است ضمن صرفه‌جویی در طول روز، در ساعات پایانی وقت اداری کلیه تأسیسات سرمایشی از مدار خارج شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها