سرپرست پلیس راه کشور:

محدودیت در جاده هراز و فیروزکوه مقطعی اجرا می‌شود

سرپرست پلیس راه کشور گفت: در جاده‌های هراز و فیروز کوه با توجه به وضعیت ترافیک محدودیت به طور مقطعی اعمال و این جاده‌ها یکطرفه می‌شود.

محدودیت در جاده هراز و فیروزکوه مقطعی اجرا می‌شود
کد خبر: 555799
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ۱۳:۰۰:۰۷

سرهنگ سیاوش محبی روز یکشنبه اظهار داشت: به منظور تخلیه بار ترافیک جاده های منتهی به استان های شمالی و مسیر برگشت مسافران به سمت تهران به طور مقطعی یک طرفه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه ترافیک در بیشتر جاده های کشور پر حجم و بدون گره ترافیکی است، افزود: در محور هراز و فیروز کوه ترافیک سنگین و پر حجم است و تردد خودروها به کندی انجام می شود.

سرپرست پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: در جاده هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های نارنجستان ، پلیس راه لاریجان ، بایجان ،و حدفاصل وانا تا گزنک و محدوده های آب اسک و آبعلی ترافیک سنگین و در مسیر (جنوب به شمال) محدوده های پلور،آب اسک و سه راهی چلاو ترافیک نیمه سنگین است.

محبی ادامه داد: در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید ، دماوند و گیلاوند، آزادراه پردیس - تهران محدوده های کمرد و جاجرود شاهد ترافیک سنگین و پر حجم هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به روز پایانی تعطیلات مسیرهای منتهی به سمت تهران ترافیک سنگین دارند.

سرپرست پلیس راه کشور افزود: جاده چالوس از ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح امروز مسیر شمال به جنوب یکطرفه شده و این محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

محبی ادامه داد: محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا ولی آباد شاهد ترافیک سنگین هستیم و تردد از آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک سایر مسیرها، اظهار داشت: در محدوده آزادراه رشت - قزوین محدوده های پارک جنگلی سراوان ، رودبار و شیرین سو نیز ترافیک سنگین است.

سرپرست پلیس راه کشور اعلام کرد: در مسیرآزادراه قزوین - کرج حدفاصل کردان تا حصارک و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک سنگین محدوده های گلشهر و مهرشهرترافیک سنگین داریم.

محبی گفت: محور تهران - فشم و بالعکس حدفاصل حاجی آباد تا رودک شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و شایسته است رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها