آخرین آمار کرونا در ایران؛

فوت ۳ فرد مبتلا به کرونا/ شناسایی ۱۷۱ بیمار جدید در کشور

وزارت بهداشت اعلام کرد که در طول ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور فوت کردند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۱ هزار و ۳۲۱ نفر رسید.

فوت ۳ فرد مبتلا به کرونا/ شناسایی ۱۷۱ بیمار جدید در کشور
کد خبر: 555626
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۱۳:۴۱:۴۰

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز - ۱۳ خردادماه ۱۴۰۱- بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۱۷ نفر از آنها در بیمارستان بستری شدند. بر این اساس شمار مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور نیز به ۷ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۶۱۴ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۵۳ هزار و ۴۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

به گزارش ایسنا،متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بر این اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۱ هزار و ۳۲۱ نفر رسید.

۴۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۵۲ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۲۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد، ۲۵۳ شهرستان در وضعیت زرد بوده و ۱۹۵ شهرستان  نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها