آخرین آمار کرونا در ایران:

دو نفر دیگر جان باختند/ شناسایی ۲۴۰ بیمار جدید

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۳۱۰ نفر رسید.

دو نفر دیگر جان باختند/ شناسایی ۲۴۰ بیمار جدید
کد خبر: 554819
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۳:۴۶:۲۶

از دیروز تا امروز ۹ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش ایسنا، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۸۰۲ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۴۷ هزار و ۸۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۲ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۳۶۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۷۶ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۴۳ هزار و ۹۶۲ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۴۵۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۴۹۶ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۴۸ هزار و ۵۰۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها