کد خبر: 554601
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۶:۳۵:۴۰
| |

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه:

38 پایگاه سنجش سلامت کلاس اولی‌ها در استان کرمانشاه برپا می‌شود

علی محمدبیگی گفت: با توجه به آغاز پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اولی و پیش‌دبستانی در استان 38 پایگاه سنجش سلامت برای این دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

 38 پایگاه سنجش سلامت کلاس اولی‌ها در استان کرمانشاه برپا می‌شود
کد خبر: 554601
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۶:۳۵:۴۰

علی محمدبیگی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی اجرای برنامه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو‌آموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی پیش رو که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در سال جلسات این اداره‌ کل برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به آغاز پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اولی و پیش‌دبستانی در استان 38 پایگاه سنجش سلامت برای این دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، وی افزود: از مجموع 38 پایگاه سنجش سلامت در استان ۲۳ پایگاه ثابت و ۱۴پایگاه سیار و یک پایگاه تخصصی در شهر‌کرمانشاه که به صورت تخصصی موارد ارجاع شده از پایگاه اولیه در بخش‌های هوش، بینایی، شنوایی، معلولیت جسمی و حرکتی و اوتیسم را بررسی و غربالگری می‌نماید و 186 نفر عوامل اجرایی در این پایگاه‌ها مستقر خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تصریح کرد:دوره‌های باز آموزی و آموزش نیروهای پایگاه سنجش سلامت به مدت چهار روز در کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمدبیگی بیان کرد: فرآیند نوبت‌دهی برای مراجعه به پایگاه‌های سنجش سلامت از تاریخ ۲۲ خرداد‌ماه جاری آغاز و شروع فعالیت اجرایی مراکز سنجش از تاریخ چهار تیر‌ماه آغاز خواهد شد.

وی یادآورشد: طی سال گذشته ۳۲ هزار نوآموز پایه اولی مورد سنجش سلامت قرار گرفتند و پیش بینی می‌شود امسال ۳۵ هزار کلاس اولی و ۱۵ هزار کودک دوره پیش‌دبستانی به مراکز سنجش مراجعه کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها