کد خبر: 554459
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۰۹:۰۶:۵۰
| |

جلال رشیدی کوچی، یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها:

ریزش متروپل حاصل طمع افرادی است که برای سود بیشتر با جان مردم بازی کردند

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: ریزش ساختمان متروپل در آبادان نتیجه طمعی است که به دلیل کمبود قوانین بازدارنده، عدم نظارت دقیق و فساد نهادینه شده در تار و پود سیستم های معیوب ایجاد شده است.

ریزش متروپل حاصل طمع افرادی است که برای سود بیشتر با جان مردم بازی کردند
کد خبر: 554459
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۰۹:۰۶:۵۰

جلال رشیدی کوچی، یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: ریزش ساختمان متروپل در آبادان نتیجه طمعی است که به دلیل کمبود قوانین بازدارنده، عدم نظارت دقیق و فساد نهادینه شده در تار و پود سیستم های معیوب ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، جلال رشیدی کوچی با صدور پیامی ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان در حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان، تاکید کرد:

«حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان در آبادان حاصل طمع طماعانی است که برای چند تومان بیشتر، حاضر شدند با جان مردم بازی کنند. طمعی که به دلیل کمبود قوانین بازدارنده، عدم نظارت دقیق و فساد نهادینه شده در تار و پود سیستم های معیوب ایجاد شده است. بار دیگر این حادثه غمبار و تلخ را به مردم عزیز ایران به ویژه مردم داغدیده آبادان تسلیت عرض می کنم و قطعا تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا با اصلاح قوانین و تقویت نظارت های بازدارنده در حد توان و وسع، احتمال وقوع حوادث مشابه را به حداقل برسانیم.

برخورد عبرت آموز با مقصرین حادثه در هر جایگاه و مسئولیت که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دستشان به خون مردم بیگناه آلوده است، خواسته به حق و غیرقابل چشم پوشی است.»

به گزارش ایسنا، ظهر روز دوشنبه هفته گذشته مجتمع تجاری "متروپل" در خیابان امیری آبادان فرو ریخت؛ در این حادثه تاکنون ۲۹  نفر جان باخته اند و تعدادی مصدوم شده اند. امدادرسانی و آواربرداری در محل حادثه همچنان ادامه دارد.

از زمان وقوع این حادثه مقامات مختلفی از جمه احمد وحیدی وزیر کشور، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه جمعی از نمایندگان برای بررسی ابعاد سانحه در محل ریزش ساختمان متروپل حضور یافته اند.

به گفته رئیس کمیسیون عمران مجلس شهرداری آبادان، نقش اصلی را در وقوع این سانحه داشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها