امام جمعه بوشهر اعلام کرد:

لزوم برخورد جدی با عوامل حادثه "متروپل" آبادان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در کنار رسیدگی سریع به مصدومان و جان باختگان حادثه متروپل آبادان باید با عوامل این حادثه برخورد جدی شود.

لزوم برخورد جدی با عوامل حادثه "متروپل" آبادان
کد خبر: 554192
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ۱۴:۲۸:۰۷

صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس یکی از ضلع‌های مهم هندسه مدیریتی کشور است که وظیفه حل مسائل اساسی کشور را عهده دار است.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: تفکر انقلابی و عملگرایی انقلابی در کنار ساده‌زیستی باید سرلوحه کار مسئولان کشور باشد.

امام جمعه بوشهر مردمی بودن را از دیگر ویژگی‌های مسئولین و نمایندگان دانست و گفت: این ویژگی باید حفظ و همگان خود را خادم مردم بدانند.

صفایی بوشهری  همکاری با دیگر قوا و پیگیر بودن را از دیگر ویژگی‌های نمایندگان دانست و افزود: نمایندگان باید در یک کلمه به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

وی  با تسلیت حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان گفت:  در کنار رسیدگی سریع به مصدومان و جان باختگان  باید با عوامل این حادثه برخورد جدی شود. مسئولان نباید بگذارند حادثه رخ دهد و بعد به دنبال آن باشند چرا که بررسی‌های دقیق و رعایت اصول علمی و فنی  نشان داده می‌تواند از این حوادث طبیعی جلوگیری کرد.

خطیب جمعه بوشهر همچنین با تسلیت ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی این عملیات تروریستی را محکوم کرد و افزود:  این مدافع حرم در مقابل تروریسم بین الملل جنگید و در نهایت به دست مستکبران به شهادت رسید. مردم ایران خواستار برخورد شدید با عوامل ترور این شهید بزرگوار هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها