کد خبر: 554184
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ۱۳:۳۶:۵۲
| |

دادستان مرکز خوزستان:

انتشار هر گونه اخبار کذب درباره متروپل، جرم است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از مردم خواست تا با توجه به انتشار اخبار و اطلاعات کذب و شایعات متعدد طی روزهای گذشته در فضای مجازی، اخبار را از مبادی و مراجع رسمی پیگیری کنند.

انتشار هر گونه اخبار کذب درباره متروپل، جرم است
کد خبر: 554184
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۶ ۱۳:۳۶:۵۲

​ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از مردم خواست تا با توجه به انتشار اخبار و اطلاعات کذب و شایعات متعدد طی روزهای گذشته در فضای مجازی، اخبار را از مبادی و مراجع رسمی پیگیری کنند. وی افزود: انتشار هر گونه اخبار کذب در این خصوص جرم است و با افرادی که با انتشار شایعات به دنبال بهره‌برداری در جهت مطامع خود هستند، با جدیت برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از مردم خواست تا با توجه به انتشار اخبار و اطلاعات کذب و شایعات متعدد طی روزهای گذشته در فضای مجازی، اخبار را از مبادی و مراجع رسمی پیگیری کنند.

صادق جعفری چگنی اظهار کرد: مراجع رسمی وظیفه اطلاع‌رسانی صحیح را به عهده دارند و این اقدام طی روزهای گذشته در حال انجام است.

به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: انتشار هر گونه اخبار کذب در این خصوص جرم است و با افرادی که با انتشار شایعات به دنبال بهره‌برداری در جهت مطامع خود هستند، با جدیت برخورد قانونی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها