کد خبر: 553624
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۱۹:۵۳:۰۲
| |

تکلیف ساختمان جنب برج متروپل آبادان امشب مشخص می‌شود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امشب در مورد ساختمان مجاور برج متروپل تصمیم گیری می‌شود که این ساختمان از بالا تخریب شود و یا ستون‌های آن تقویت و به همین صورت حفظ شود.

تکلیف ساختمان جنب برج متروپل آبادان امشب مشخص می‌شود
کد خبر: 553624
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۱۹:۵۳:۰۲

محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عصر امروز در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه شهرداری‌های اهواز، ماهشهر، خرمشهر و آبادان برای آواربرداری حادثه آبادان به کمک ما آمده‌اند، اظهار کرد: پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه نفرات فنی از تهران به همراه تجهیزات مورد نیاز به آبادان بیایند، بامداد امروز ساعت سه شاهد ورود آن‌ها به این شهر شدیم.

​به گزارش فارس، وی با تاکید بر اینکه اتحاد بسیاری از دستگاه‌ها سبب شد بتوانیم با همکری به طبقا زیرین که برخی شهروندان در آن‌ها گرفتار بودند برسیم، گفت: سرعت آوربرداری بسیار خوب است و تجهیزات مورد نیاز ما شامل لوله، بلدوزر، جرثقیل، بالابر، برش فولاد، برش بتن، و... به میزان کافی وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امشب در مورد ساختمان جنب برج متروپل تصمیم گیری می‌شود،که این ساختمان از بالا تخریب شود و یا ستون‌های آن تقویت و به همین صورت حفظ شود.

وی با اشاره به پذیرایی‌های انسان دوستانه شهروندان آبادانی به نیروهای امداد و نجات حاضر در محل حادثه برج متروپل، اظهار کرد: امروز شاهد همراهی‌های بسیار زیبای مردم آبادان در تهیه آب، غذا، آب میوه و... برای نیروهای امدادی بودیم و این همراهی برای ما بسیار عجیب  ارزشمند بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها