کد خبر: 553341
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۷:۱۷:۴۰
| |

زاکانی:

تیم امداد و نجات آتش نشانی به آبادان اعزام می‌شود

شهردار تهران در پی ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان که تاکنون پنج تن کشته شده برای اعزام تیم امداد و نجات و آتش نشانی به آبادان اعلام آمادگی کرد.

تیم امداد و نجات آتش نشانی به آبادان اعزام می‌شود
کد خبر: 553341
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۷:۱۷:۴۰

علیرضا زاکانی عصر دوشنبه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به فرو ریختن ساختمان مترو پل آبادان نوشت: ‌اخبار حادثه ‎ساختمان متروپل شهر ‎آبادان سبب نگرانی افکار عمومی و به خصوص مردم عزیز خوزستان شده است، تیم زبده و حرفه‌ای امداد و نجات آتش نشانی شهرداری تهران با همراهی اعضای شورا آماده کمک و اعزام به آبادان است برای این عزیزان دعا می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، بخش‌هایی از مجتمع ۱۰ طبقه متروپل در خیابان امیری آبادان روز دوشنبه فرو ریخت که برای حفظ سلامت عابران و مردم خیابان اصلی امیرکبیر(امیری) آبادان توسط نیروی انتظامی بسته و این ساختمان به صورت کامل تخلیه شده است و چند دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل مستقر شدند.

2

در پی ریزش این ساختمان ۹ تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شده و در حال ریزش برداری و عملیات جست و جو برای یافتن افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار هستند.  مجتمع در دست ساخت متروپل در مرکز شهر آبادان و در منطقه‌ای پر رفت و آمد در مرکز شهر آبادان و در منطقه ای پر رفت و آمد قرار دارد.

هنوز آمار دقیق تعداد مصدومان و افراد فوت شده در این ساختمان مشخص نیست اما براساس اعلام رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز، آخرین آمار حادثه ریزش بخشی از ساختمان متروپل آبادان به پنج کشته و ۲۵ مصدوم رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها