اسماعیلی، وزیر ارشاد:

برای تمدید نمایشگاه کتاب هنوز تصمیم نگرفته‌ایم

وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی با اشاره به اینکه ممکن است با تعطیلی یک روزه نمایشگاه، بخش مجازی نمایشگاه تمدید شود، گفت: درباره تمدید بخش حضوری هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

برای تمدید نمایشگاه کتاب هنوز تصمیم نگرفته‌ایم
کد خبر: 552540
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۹ ۱۳:۱۲:۲۸

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید وزیر فرهنگ قطر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روابط خوبی با قطر ایجاد شده و وزیر فرهنگ قطر نیز از تقویت روابط فرهنگی استقبال کردند که امیدواریم این روابط را متناسب با فضای سیاسی کشور ارتقا دهیم.

به گزارش فارس، وی همچنین از استقرار رایزن فرهنگی کشورمان در دبی طی روزهای آینده خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا برنامه‌های متنوع را با کشورهای همسایه همچون قطر داشته باشیم و بتوانیم فرهنگ ایرانی اسلامی را به دنیا معرفی کنیم.

اسماعیلی در ادامه به تعطیلی روز سه شنبه نمایشگاه کتاب به دلیل افزایش آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه امسال نمایشگاه کتاب علاوه بر حضوری، به صورت مجازی نیز برپا می‌شود، شاید تمدید نمایشگاه حضوری دیگر مطرح نباشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در نمایشگاه حضوری، ناشران زیادی شرکت کردند، برای تمدید آن شاید با مشکلاتی مواجه شوند. اما ممکن است با تعطیلی یک روزه نمایشگاه، بخش مجازی نمایشگاه تمدید شود. با این وجود، درباره تمدید نمایشگاه هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها