غلام عباس ترکی، معاون قضایی دادستان کل کشور :

مجوز زیست محیطی پتروشیمی میانکاله قانونی نیست

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: تا زمانی که مجوز قانونی در خصوص محیط زیست اخذ نشود، امکان ادامه فعالیت پتروشیمی میانکاله مقدور نخواهد بود.

مجوز زیست محیطی پتروشیمی میانکاله قانونی نیست
کد خبر: 551248
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۰۸:۲۲:۳۶

غلام عباس ترکی معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: تا زمانی که مجوز قانونی در خصوص محیط زیست اخذ نشود، امکان ادامه فعالیت پتروشیمی میانکاله مقدور نخواهد بود.

به گزارش فارس، غلام عباس ترکی بعد از ظهر دیروز در بازدید از ساخت‌وساز پتروشیمی میانکاله اظهار کرد: در خصوص احداث پتروشیمی میانکاله، دادستان کل کشور بعد از گزارشات واصل شده ورود کرده و دستور توقف اجرایی را صادر نمود.

وی افزود: بعد از این دستور در بازدید میدانی امروز مشخص شد که هیچ گونه فعالیتی در این خصوص بعد از دستور قضایی صورت نگرفته و فعالیت متوقف است.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: با استعلامات انجام شده مشخص است که مجوز زیست محیطی با رعایت تدابیر قانونی صادر نشده و این پروژه فاقد مجوز زیست محیطی است و امکان ادامه فعالیت وجود ندارد.

ترکی افزود: ابهاماتی در خصوص کیفیت واگذاری اراضی و تداخل اراضی وجود دارد که باید برطرف شود و تا زمانی که مجوز قانونی در خصوص محیط زیست اخذ نشود؛ امکان ادامه فعالیت پتروشیمی میانکاله مقدور نخواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها