رئیس قوه قضا:

مردم از حرف بدون عمل بدشان می‌آید/ ساماندهی پادگان لشکر ۷۷ ارتش

پادگان لشکر ۷۷ ارتش با حکمیت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ساماندهی شد.

مردم از حرف بدون عمل بدشان می‌آید/ ساماندهی پادگان لشکر ۷۷ ارتش
کد خبر: 551218
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۲۱:۴۰:۲۳

بهمن ماه سال گذشته بود که رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان خراسان رضوی در راستای درخواست‌های مطرح شده در رابطه با انتقال پادگان لشکر ۷۷ ارتش به خارج شهر به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ماموریت داد.

به گزارش فارس، همچنین اژه‌ای در اولین جلسه شورای عالی قوه قضاییه پس از سفر به خراسان رضوی بر حل و فصل این موضوع تاکید و در این رابطه دستوراتی را صادر کرد.

اخیرا توافقی بین ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی در خصوص ساماندهی پادگان لشگر ۷۷ ارتش با حکمیت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص این توافق بیان کرد: در پی سفر رئیس قوه قضاییه به مشهد مقدس در بهمن سال گذشته و در راستای درخواست‌های مطرح شده در رابطه با انتقال پادگان لشکر ۷۷ ارتش به خارج شهر، به سازمان قضایی نیروهای مسلح به صورت ویژه ماموریت رسیدگی به این موضوع داده شد و از طرفی دیگر نیز رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح هم از سوی شهردار مشهد و هم فرمانده نیروی زمینی ارتش به عنوان حکم انتخاب شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار کرد: به لطف الهی و حسن نظری که همه این عزیزان داشتند توافقات بسیار خوبی در خصوص پادگان لشگر ۷۷ و پروژه آبشار ۲ بین ارتش، شهرداری و آستان قدس رضوی به عمل آمد و اینکه در کمیسیون شورای عالی معماری و شهر سازی نقشه‌های مورد توافق به اتفاق آرا تأیید شد و به زودی شاهد اجرایی شدن این توافق خواهیم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها