کشف خودروهای احتکار شده در شیراز

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت‌فارس کشف خودروهای احتکار شده به ارزش بیش از ۴۴ میلیارد ریال در شیراز خبرداد.

کشف خودروهای احتکار شده در شیراز
کد خبر: 550795
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۲۱:۲۷:۲۶

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: بر اساس گزارش واصله بازرسان سازمان صمت مبنی بر احتکار خودرو در یکی از پارکینگ های سطح شهر شیراز طی هماهنگی صورت گرفته با نمایندگان پلیس امنیت اقتصادی شیراز، پس از مراجعه به پارکینگ مورد نظر مشاهده گردید.

​به گزارش فارس، وی افزود: تعداد ۱۹ دستگاه خودرو در پارکینگ مذکور موجود بود که دو دستگاه خودرو وارداتی و ۱۷ دستگاه خودرو داخلی و همگی به صورت صفر کیلومتر بودند.

مهدی‌حسنی افزود: پس از بررسی های انجام شده و طبق دستورالعمل های موجود و همچنین استعلام قیمت متعارف از اتحادیه مربوطه و نمایندگی های مجاز سطح شهر، پرونده تخلف احتکار پارکینگ مورد نظر به ارزش ریالی ۴۴ میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید.

حسنی در رابطه با سامانه دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تخلفات صنفی اظهار داشت: هم استانی های عزیز هرگونه موارد تخلف یا نگهداری کالای مشکوک به احتکار را می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد لازم و قانونی صورت پذیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها