کد خبر: 550527
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۵:۱۲:۳۷
| |

انهدام باند سارقان منزل در فردیس

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از انهدام باند ۳ نفره سارقان منزل و اماکن خصوصی با اعتراف به ۳۵ فقره سرقت درشهرستان فردیس خبر داد.

انهدام باند سارقان منزل در فردیس
کد خبر: 550527
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ۱۵:۱۲:۳۷

​محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر و نارضایتی شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی افزود: با بررسی و اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد، این باند ۳ نفره از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند که در اکثر سرقت های منزل و اماکن خصوصی دست داشته اند.

 رئیس پلیس آگاهی استان اظهار کرد: سرانجام با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی سارقان در شهرستان فردیس شده و با هماهنگی مقام قضائی هر ۳ متهم دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با بیان این که سارقین در ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند اما در مواجهه با شواهد و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۵ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که کارشناسان ارزش اموال مسروقه بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تاکنون ۲۹ نفر از شکات و مال باختگان شناسایی شده اند که تلاش برای شناسایی سایر آنها و دستگیری مالخران ادامه دارد.

نادر بیگی تصریح کرد: سارقان که در ابتدا منکر هر گونه سرقت بودند با ارائه شواهد و مدارک به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۶ فقره سرقت از منزل و مغازه اعتراف کردند که کلیه مال باختگان در این راستا شناسایی و متهمان روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها