کد خبر: 547850
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۷:۲۸:۵۳
| |

دستگیری قاتل فراری در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل فراری که پدر زن و مادر زن خودش را به قتل رسانده بود، در یکی از روستاهای اطراف ارومیه، خبر داد.

دستگیری قاتل فراری در ارومیه
کد خبر: 547850
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۷:۲۸:۵۳

صادق شکری اظهارداشت: در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل (مادر زن و پدر زن و مصدومیت همسر)  در یکی از روستاهای اطراف ارومیه، رسیدگی به آن در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

به گزارش فارس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه‌داد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت قاتل در مخفیگاهش طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متهم انگیزه ارتکابی را اختلاف خانوادگی عنوان داشت، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

شکری در پایان با تاکید بر اینکه مردم  همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها