گرد و غبار نفس خوزستانی‌ها را گرفت

مراجعه بیش از ۳۱۰۰ خوزستانی به مراکز درمانی در روزهای خاکی اخیر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۳ هزار و ۱۳۱ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان در پی وقوع گرد و غبار در روز‌های اخیر خبر داد. حی‌بر بیان کرد: همچنین از ساعت ۸ صبح روز گذشته تا ساعت ۸ صبح امروز (۱۶ اردیبهشت‌ماه) نیز ۶۰۷ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

گرد و غبار نفس خوزستانی‌ها را گرفت
کد خبر: 550347
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۶ ۱۴:۰۹:۳۲

حبیب حی‌بر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۳ هزار و ۱۳۱ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان در پی وقوع گرد و غبار در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش ایسنا، حبیب حی‌بر  با اشاره به مراجعه ۳ هزار و ۱۳۱ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان در پی وقوع گرد و غبار در روزهای اخیر اظهار کرد: در پی وقوع پدیده ریزگردها از ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه، ۲ هزار و ۵۲۴ نفر با علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند.

وی افزود: ۲ هزار و ۳۵۳ نفر از این افراد به صورت سرپایی درمان و ۱۷۱ نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند.

حی‌بر بیان کرد: همچنین از ساعت ۸ صبح روز گذشته تا ساعت ۸ صبح امروز ( ۱۶ اردیبهشت‌ماه) نیز ۶۰۷ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کردند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی افزود: ۵۷۶ بیمار از این تعداد به صورت سرپایی درمان و ۲۸ نفر در بخش‌های عادی بیمارستان‌ها بستری شده‌اند. سه نفر نیز در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها