کد خبر: 548877
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۱۵:۵۵:۴۲
| |

آیت‌الله نوری همدانی:

با اراده خدا و همبستگی ملت‌ها رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت

یکی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: شکی نیست با اراده خداوند متعال و همبستگی ملت‌های آزاده دنیا رژیم نامشروع صهیونیستی از بین خواهد رفت.

با اراده خدا و همبستگی ملت‌ها رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت
کد خبر: 548877
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ ۱۵:۵۵:۴۲

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: شکی نیست با اراده خداوند متعال و همبستگی ملت‌های آزاده دنیا رژیم نامشروع صهیونیستی از بین خواهد رفت.

​به گزارش فارس، متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالیان متمادی است که بشریت شاهد ظلم وستم عده‌ای غاصب نسبت به مردمی مظلوم می‌باشد و هر روز این ستم ها افزایش می‌یابد و سکوت مجامع بین‌المللی مرگ‌بارتر و زجرآورتر است و همانطور که امام راحل رحمت الله علیه فرمودند، مسئله محوری و اول جهان اسلام مسئله قدس شریف است.

بر هر انسان آزاده‌ای لازم است به هر طریق ممکن انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم کودک‌کش و نامشرع صهیونیست اعلام بدارد و با حضور پرشور این جنایت را محکوم نماید و در موضوع راهپیمایی که نماد یک حرکت اعتراضی نسبت به این جنایت است طبق نظر مسئولان بهداشت و درمان و رعایت مسائل مربوط به وضع بیماری موجود در کشور عمل شود.

ان‌شاءالله ملت ایران بار دیگر این تجاوز و ظلم را محکوم خواهند نمود و شکی نیست با اراده خداوند متعال وهمبستگی ملت های آزاده دنیا رژیم نامشروع صهیونیستی از بین خواهد رفت.

ان شاءالله

حسین نوری همدانی

٥ اردیبهشت ١٤٠

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها