کد خبر: 548536
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۰۷:۴۸:۴۵
| |

کنایه نماینده مجلس به اتفاقات اخیر:

دولت و مجلس بدون توجه به حاشیه‌ها مشکلات را بررسی می‌کنند

نماینده مردم خرم آباد با بیان اینکه دولت و مجلس وارد حاشیه ها نخواهند شد زیرا اصل برای آن‌ها حل مشکلات مردم است،گفت: اولویت اول خط مقدم جبهه انقلاب، حل مشکلات معیشتی مردم است.

دولت و مجلس بدون توجه به حاشیه‌ها مشکلات را بررسی می‌کنند
کد خبر: 548536
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۰۷:۴۸:۴۵

مهرداد ویس کرمی  در مورد تعامل دولت و مجلس گفت: طبق اصل ۵۷ قانون اساسی ،قوای سه گانه  حاکم در جمهوری اسلامی زیر نظر ولایت مطلقه امر قرار دارند که همانند اعضای  یک پیکرند و در صورتی که قسمتی از این مجموعه به درستی عمل نکند یا هماهنگ نباشد مردم و کشور ضرر می‌کنند.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم خرم آباد تصریح کرد: الحمدالله قوای سه گانه کشور از لحاظ تفکری و اعتقادی هماهنگی خوبی با هم دارند لازم است این همدلی  وهمزبانی به یک اقدام مشترک و واحد برای حل مشکلات مردم منجر شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با مثبت ارزیابی کردن تعامل دولت و مجلس گفت: نشست‌های مشترکی بین دولت و مجلس برگزار شده است. مجلس به عنوان  نهاد قانون گذار و دولت به عنوان مجری  ارتباط خوبی برای حل مشکلات کشور دارند  و اولویت اول خط مقدم  جبهه انقلاب، حل مشکلات معیشتی مردم است.

ویس کرمی تاکید کرد: برای دولت و مجلس اصل حل مشکلات کشور است لذا وارد حاشیه‌ها نخواهند شد و باید خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند و با رویه حفظ وحدت، آرامش را به جامعه منتقل کنند.

ویس کرمی با اشاره به دیدار وزرای کابینه سیزدهم با دولت بیان داشت: بر اساس گزارشات بیش از ۱۵۰۰ برنامه ملاقات بین وزیران و نمایندگان در این مدت کوتاه صورت گرفته است  که این آمار نشان دهنده روابط خوب و صمیمی دولت و مجلس  است.

نماینده مردم خرم آباد بیان داشت: اگر ما رضای خدا و منافع مردم را به عنوان محور در نظر گیریم در صورت داشتن اختلاف جزیی  بین قوا که خود نوعی رحمت است به خدمت رسانی آسیبی نمی زند و نظام خدمتگذاری را تسهیل می کند.

عضو کمیسیون آموزش بیان داشت:در شرایط فعلی وزرا نسبت به دوره قبل ارتباط نزدیک‌تری با مجلس شورای اسلامی دارند که امیدواریم با  هم‌فکری و تعامل بین قوای سه گانه و همچنین تشکیل جلسات مستمر، مسائل و مشکلات سطح کلان کشور را با هماهنگی و همدلی برطرف  شود و مردم دستاورد این هم افزایی را لمس کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها