خطیب‌جمعه سنندج:

مسئولان با الگوگیری از حضرت علی(ع) مراقب بیت‌المال و دلسوز مردم باشند

امام‌ جمعه موقت سنندج گفت: مسئولان با الگوگیری از سیره و سبک زندگی حضرت علی(ع)، مراقب بیت‌المال و دلسوز و مدافع مردم و مظلومان باشند.

مسئولان با الگوگیری از حضرت علی(ع) مراقب بیت‌المال و دلسوز مردم باشند
کد خبر: 548399
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۲ ۱۳:۳۶:۵۲

امام‌ جمعه موقت سنندج گفت: مسئولان با الگوگیری از سیره و سبک زندگی حضرت علی(ع)، مراقب بیت‌المال و دلسوز و مدافع مردم و مظلومان باشند.

به گزارش تسنیم، ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید همه با هم شکرگزار امنیت، آسایش، وحدت و اتحاد در این مرکز راز و نیاز و برگزاری مراسمات شب قدر در کنار هم باشیم.

وی گفت: امیدواریم دولت کار و کرامت پاسخ‌گوی مشکلات حاد مردم و اشتغال، مسکن و جوانان باشند کما اینکه نماینده ولی‌فقیه در استان و دولتمردان در کردستان در راستای رفع دغدغه‌ها و این مطالبات تلاش می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج با طلب دعای خیر برای بارش باران و رحمت الهی و ریشه‌کنی ویروس کرونا تصریح کرد: امیدوارم همه با هم با کمک به فقرا، مساجد و نیازمندان، خود را جزو صدیقین قرار دهیم چراکه این دنیای کنونی زودگذر و فانی است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با سربلندی به محضر حق‌تعالی و رفته و به جمع معصومان و بهشتیان بپیوندیم، به بازگویی تفسیر سوره حمد پرداخت و افزود: امید است که همواره در مسیر دین و اسلام گام برداشته و با عبادت و راز و نیاز در این روزهای پر خیر و برکت و شب‌های قدر، توشه آخرت خود را جمع کنیم.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های با تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: یقینا  زندگی و شهادت حضرت علی(ع) سراسر درس شهامت، فداکاری، ایثار و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

امام جمعه موقت سنندج با یادآوری اینکه امیرالمومنین علی(ع) همواره یاور و مدافعان مظلومان بود، خاطرنشان کرد: مسئولان سیره و سبک زندگی حضرت علی(ع) را اسوه خود قرار داده و مراقب بیت‌المال، دلسوز، صادق، مردمی، با اخلاق و تا جائی‌که می‌توانند خدمتگزار مردم باشند.

وی با بیان اینکه پیروی از فرموده خداوند و پیامبر(ص)، شکرگزاری نعمات خداوند، داشتن صله رحم و دلسوز مردم، حامی مظلومان و بخشندگی جزو صفات صدیقین و سعادتمندی دنیا و آخرت را به دنیا دارد، عنوان کرد: همه با هم دست یتیمان و فقرا را بگیریم، از نهادها و دستگاه‌هایی همچون کمیته‌امداد که همواره خدمتگزار مردم و در این روزهای ماه مبارک رمضان غذای گرم میان نیازمندان توزیع می‌کنند، تشکر می‌کنم.

ماموستا حسینی با تاکید بر اینکه مسئولان همواره در کنار مردم باشند، یادآور شد: امیدوارم خداوند متعال امنیت و آسایش کنونی را حفظ و متولیان امنیت در کشور و کردستان را از گزند حوادث مصون نگه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها