کد خبر: 548206
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۲۱:۳۶:۴۵
| |

ارتشی‌ها 2 زندانی را در کرمان آزاد کردند/ 200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد افطار مهمان ارتش بودند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق کشور گفت: این قرارگاه در ادامه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی امشب اقدام به آزادسازی ۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که خانواده آنها تحت پوشش کمیته امداد بودند با اعتبار مشخص شده از طرف ستاد دیه استان کرد.

ارتشی‌ها 2 زندانی را در کرمان آزاد کردند/ 200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد افطار مهمان ارتش بودند
کد خبر: 548206
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۲۱:۳۶:۴۵

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق کشور امشب در مراسم افطاری خانوارهای کمیته امداد به میزبانی ارتس اظهار داشت: فعالیت‌های اجتماعی ارتش از بارزترین تاثیرات اهتمام و توجه به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

به گزارش فارس، وی عنوان کرد: از جمله آن می‌توان به تامین جهیزیه و اقلام ضروری اقشار آسیب‌پذیر، کمک به سیل‌زدگان، کمک به زلزله‌زدگان و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اشاره کرد که امروز شاهد گوشه‌هایی از این حرکت ارزشمند در دهه ارتش هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق کشور بیان کرد: در همین راستا در دهه گرامیداشت ارتش که همزمان با شب‌های لیالی قدر است و با همت قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق میزبان ۲۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بودیم.

غلامعلیان بیان کرد: همچنین، قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب‌شرق در ادامه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی امشب اقدام به آزادسازی ۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که خانواده آنها تحت پوشش کمیته امداد بودند با اعتبار مشخص شده از طرف ستاد دیه استان کرد و این اعتبار تحویل ستاد دیه استان سد تا هرچه سریعتر این دو مددجوی زندانی به آغوش خانواده برگردند. 

وی خاطرنشان کرد: امتیاز مهم ارتش مردمی بودن است و ارتش از مردم، با مردم، در کنار مردم و در خدمت اهداف مردم است و این ویژگی باید حفظ شود و روز به روز گسترش یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها