کد خبر: 547808
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۲:۰۸:۲۰
| |

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمین ارتش:

کوچکترین تهدیدی به مرزهای ما داشته باشند، جرأت نفس کشیدن را نمی‌دهیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمین ارتش اظهار کرد: از این تریبون به همه کسانی که چشم طمع به منافع امنیتی نظام دارند این پیام را اعلام می‌کنیم که اگر کوچکترین تهدیدی به مرزهای ما داشته باشند، ارتش و سایر نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند پتک بر سر آنان فرود می آید و جرأت نفس کشیدن را به آنان نخواهیم داد.

کوچکترین تهدیدی به مرزهای ما داشته باشند، جرأت نفس کشیدن را نمی‌دهیم
کد خبر: 547808
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۲:۰۸:۲۰

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: از این تریبون به همه کسانی که چشم طمع به منافع امنیتی نظام دارند این پیام را اعلام می‌کنیم که اگر کوچکترین تهدیدی به مرزهای ما داشته باشند، ارتش و سایر نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند پتک بر سر آنان فرود می آید و جرأت نفس کشیدن را به آنان نخواهیم داد. 

به گزارش ایسنا، امیر غلامعلیان امروز ۲۹ فروردین در روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: ۲۹ فروردین سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر ماندگاری ارتش است. 

وی بیان کرد: ارتش افتخار دارد که پس از گذشت ۳۴ سال از دفاع مقدس تهدید دشمنانی که چشم دیدن امنیت ایران ندارند را در مرزها رصد می کند و در بالاترین حد آمادگی قرار دارد. 

وی بیان کرد: اگر می‌بینید کسی چشم طمع به منافع امنیتی ما و قدرت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد، فقط به خاطر این قدرت بازدارندگی و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح است. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی باتبیین حضور و نقش محوری ارتش در  جنگ هشت ساله گفت: پس از پایان جنگ و در دوران بازسازی کشور در همه بحران های طبیعی می بینید که ارتش با صلابت در کنار مردم است و به عنوان بازویی قدرتمند در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه قهرمان و نیروی انتظامی همیشه در صحنه، نقش آفرینی می کند و این نقش آفرینی را ادامه می دهد. 

علی زینی‌وند استاندار کرمان نیز در این آئین گفت: شهدا با نثار جان خود امنیت و بزرگی و سرافرازی را برای ما به ارمغان آوردند. 

وی استان کرمان را یک منطقه مهم امنیتی برای کشور دانست و بیان کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح استان برای تامین امنیت آن تلاش می‌کند و در تاریخ اقتدار ایران ارتش نقش اساسی داشته است. 

استاندار کرمان با بیان این مطلب که ارتش امروز یک نیروی با دانش و تجربه بوده و از تجهیزات نظامی روز دنیا برخوردار است، اظهار کرد: ارتش پایگاه ثبات کشور است که نه تنها در حفظ مرزهای کشور موثر بوده بلکه ستون امنیت منطقه در کنار سایر نیروهای مسلح است. 

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن از دیگر ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی است ادامه داد: در بحران سیل سال گذشته ارتش با تمام توان به کمک مردم سیل‌زده آمد و امدادرسانی کرد. 

زینی‌وند با بیان اینکه سرویس‌های جاسوسی بین‌المللی کشورهای متخاصم سال‌ها است تلاش می‌کنند تا به مرزهای کشور وارد شوند اما ناکام مانده‌اند افزود: حضور نیروهای مسلح توطئه آنها را خنثی کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها